شارژ ایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

بهتر است اين كوشي را شارژ ایرانسل بانک تجارت يك رقص نور متحرك بناميم، علت ابن نام‌گذاری را براي شما توضيح خواهيم داد پس با ما همراه باشيد.
صفحه قفل گوشی بسیار ساده و کارامد است در اینجا شما به 3 میانبر دسترسی دارید، یکی از این میانبرها برای پیامک، یکی دیگر برای تماس و دیگری برای دوربین است. در شارژ ایرانسل بانک تجارت صفحه قفل ساعت و تاریخ نیز نمایش داده می‌شوند.
اگر به خاطر شارژ ایرانسل بانک تجارت داشته باشید چند روز پیش گفتیم که سامسونگ به دنبال ثبت نام تجاری ساعت هوشمند خودش است تا از رقبای خود عقب نماند.
سامسونگ از نورها به خوبی در محصولات خود استفاده شارژ ایرانسل بانک تجارت می‌کند و از نورهای با رنگ‌های مختلف برای تزئئین محصولات خود بهره می برد در این ساعت نیز احتمالا برای کارهایی مانند اخطار یک تماس و یا یک پیامک از نورهای مختلفی استفاده خواهد شد.
همان‌طور كه كفتيم الهام اوليه براي طراحي اين گوشي همان طراحي زد است، در جلو يک صفحه نمايش 4.6 اينجي با كيفيت 720×1280 قرار گرفته است، در زير اين صفحه نمايش ميكروفون شارژ ایرانسل بانک تجارت گوشي تعبيه شده است در بالاي آن خروجي صداي مخاطب به همراه يك ال اي دي هشدار دهنده و دوربين دوم و سنسورها قرار دارند.
نرم افزار شارژ ایرانسل بانک تجارت
در اینجا تفاوت اساسی با گوشی های اندرویدی دیگر این است که شما دکمه‌ای به نام منو را مشاهده نمی‌کنید، شارژ ایرانسل بانک تجارت با جا به جا کردن صفحه گوشی می‌توانید به اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی آن دسترسی پیدا کنید.
زمانی که قفل صفحه را باز شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید صفحه اصلی نمایش داده می‌شود که می‌توانید برای آن ویجت‌های مختلف را تعیین کنید.
اين گوشي اكسپريا اس پي نام دارد، از نظر ظاهري تفاوت خيلي زيادي با شارژ ایرانسل بانک تجارت اكسبريا زد وجود ندارد اما در كل كارآيي و بازار هدف اين كوشي با زد متفاوت است.
در ادامه این خبر شما می‌توانید سه عکس مفهومی از این ساعت را مشاهده شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید که طراحان با توجه به پتنت تصور می کنند ساعت سامسونگ این شکل را داشته باشد.
ویژگی دیگر این است که می‌توانید بر روی سوژه خود یکسری دستکاری‌های جالب و با مزه انجام شارژ ایرانسل بانک تجارت دهید.
و در نهایت با بند قابل تعویض کاربر شارژ ایرانسل بانک تجارت می تواند با توجه به سلیقه خود از رنگ‌های مختلف یک بند استفاده کند.
دوم اینکه این گوشی به علت بزرگ بودن صفحه نمایش و کیفیت خوب این شارژ ایرانسل بانک تجارت صفحه بسیار وسیله مطلوبی برای دیدن فیلم است، اما همانطور که گفتیم حافظه داخلی تنها 8 گیگابایت است، بنابراین اگر قصد دیدن فیلم های با حجم بالا و تعداد بالا را بر روی این گوشی داشته باشید باید حتما از حافظه خارجی استفاده کنید. از لینک زیر می‌توانید ویدئویی از پخش یک فیلم را در این گوشی مشاهده نمایید.هوآوی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی به کار ببرد، این دوربین توانایی عکاسی با کیفیت 3264×2448 پیکسل را دارد، در زیر این دوربین یک فلاش LED قرار دارد که برای عکاسی در نور کم به کمک دوربین خواهد آمد. این دوربین توانایی ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی را دارد.دوربین جلو نیز کیفیت 1 مگاپیکسل را دارد که این دوربین نیز می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت اچ دی تهیه کند.
صفحه کلید شماره گیر گوشی رنگ سفید دارد این صفحه کلید بزرگ است و مشکلی در شماره گیری پیدا نمی‌کنید. همچنین صفحه شارژ ایرانسل بانک تجارت کلید این گوشی که برای تایپ استفاده می‌شود بسیار مناسب است، فاصله دکمه‌ها از یکدیگر به علت بزرگ بودن صفحه نمایش بسیار مناسب است و به راحتی می‌توانید تایپ را انجام دهید.
امروز يكي از جديدترين محصولات سوني را كه در پي شارژ ایرانسل بانک تجارت ارائه موفق اكسپريا زد به بازار معرفي شده است براي شما بررسي مي‌كنيم.
طراح شارژ ایرانسل بانک تجارت
شما می‌توانید نمونه عکس‌های این دوربین را شارژ ایرانسل بانک تجارت در زیر مشاهده کنید.
گوشی به سیستم عامل اندروید نسخه 4.1.2 مجهز است، رابط کاربری این گوشی Emotion UI نسخه شارژ ایرانسل بانک تجارت 1.5 است.
به گزارش جی اس ام اکنون با شارژ ایرانسل بانک تجارت توجه به به پتنتی که فایل آن تحویل داده شده تا به ثبت برسد طراحان شکل ظاهری ساعت هوشمند سامسونگ را طراحی کرده اند.
در قسمت رابط کاربری دوربین ویژگی های جالبی توسط هوآوی گنجانده شده است، یکی از این ویژگی‌ها فیلترهایی است که می توانید بر روی عکس قرار دهید، شارژ ایرانسل بانک تجارت این فیلترها را می‌توانید به صورت آنی بر روی سوژه‌ای که می‌خواهید از آن عکس بگیرید قبل از گرفتن عکس مشاهده کنید.
همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید این ساعت صفحه نمایش خمیده و بند خمیده و قابل تعویض خواهد داشت و شارژ ایرانسل بانک تجارت می‌تواند با تمام تکنولوژی‌هایی که سامسونگ در محصولات خود استفاده می‌کند لینک شو





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: